Intro

Dit is een blog gemaakt om NED leden bij elkaar te laten komen en een centrum voor info.
Ik zal op een reguliere basis Handelskaarten, NAP's, tips en nog veel meer proberen te posten.

[+NED+]-hdv111-

woensdag 19 oktober 2011

Player versus Player (pvp)

Omdat er wat onduidelijkheid rond de battle points en de hoeveelheid is ontstaan heb ik wat onderzoek gedaan en heb deze informatie gevonden:

Als een beginners duikboot een andere beginner duikboot blupt 1 BP
Als een niet x cel duikboot of een SX helix elkaar bluppen         5-10 BP
Als een Elite sub een andere elite sub blupt                            5 a 10 BP (10+ als het een hoger lvl is wat je blupt
Ik zal later de rest posten

2 opmerkingen:

  1. HOI ik ben arne30maart van RAD als je wilt kan je het vredesverdrag accepteren^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hii Arne30maart
    IK zou persoonlijk een vredeverdrag met RAD onnodig vinden omdat ik die bijna nooit tegenkom, Daarbij komende dat ik niet de Clanleider van NED ben en dus ook geen Dergelijke vredesverdragen kan accepteren.
    Toch zou het fijn zijn als er 1 verzend in de hoop Dat DEVILFISH er wat mee doet :)

    BeantwoordenVerwijderen