Intro

Dit is een blog gemaakt om NED leden bij elkaar te laten komen en een centrum voor info.
Ik zal op een reguliere basis Handelskaarten, NAP's, tips en nog veel meer proberen te posten.

[+NED+]-hdv111-

zaterdag 29 oktober 2011

Halloween event (update)

Het halloween event is begonnen en loopt tot en met 31 oktober, alle info die ik heb is:
  • Het gaat om het collecten van bonusboxjes.
  • Ieder bonusboxje bevat 2 stuks goud, 1 jackpot euro, 200 keer sonarkanonnen munitie Fase 1 of 50 keer Fase 2 of 10 keer fase 3 of 5 keer elitemunitie.

  • Ik weet nog niets van npc's behalve dat sommige spelers vage dingen zien bewegen (boven hun Subs). 
  • Wat nieuwe info: toen ik vanochtend bos:chelone blupte was hij doorzichtig, ik vond er niks raars aan maar na een tip heb ik deze info : de bosses zijn in spoken verandert.....
    Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten :)

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten