Intro

Dit is een blog gemaakt om NED leden bij elkaar te laten komen en een centrum voor info.
Ik zal op een reguliere basis Handelskaarten, NAP's, tips en nog veel meer proberen te posten.

[+NED+]-hdv111-

woensdag 19 oktober 2011

Helix en zo.

Voor de gratis spelers onder ons.


Er zijn meerdere manieren om aan helix te komen hier bespreek ik er een paar.
-Rapen (dit gaat het snelst met een drijfgoed detector) maar aangezien niet iedereen die graag helix wil lvl 15 is    licht ik rapen straks verder toe.

-Npc's bluppen dit is misschien de minst snelle manier 1 helix voor lvl 50 en lager en 2 helix voor lvl 60 en hoger en 3 Helix voor lvl 70 .

-Kopen, ja als je dat doet kijk je hier waarschijnlijk niet, maar toch moet ik je wel vertellen dat je als gratis speler waarschijnlijk nooit verder zal komen dan een elite boot.

-Gratis Helix voor een gedeelte van jullie spreek ik nu godelijke woorden uit maar het kan. Het helix voor actie gedeelte in de bank (linksboven) is een prima manier om helix te verdienen. Daar over straks meer.

Dat was alles wat ik weet, nu ga ik helix rapen verder uitlichten.


Diamant gebied: gebied waar veel diamanten liggen (+- 90 cel per stuk) maar weinig tot geen helix.

Goud gebied: hier ligt veel goud en is makkelijk bereikbaar voor laag lvl (ligt geen tot amper helix)

Helix gebied: hier licht alleen maar normaal drijfgoed maar het speciale is dat vooral in de buurt van Pandrox heel veel kistjes 10-50 helix bevatten dus gewoon doorgaan als je vol zit want die Helix krijg je toch wel.

Veelraap gebied: hier raapte ik vroeger vaak licht niet veel helix maar is best goed voor cell.

Gratis Helix,
De gratis helix enquêtes doen is een soort van gokken de ene werkt wel en de andere niet.
Deze werkt NIET (bedrijf dan) probeer deze dan ook niet.
-Sponsorpay
Probeer gewoon een aantal enquêtes.Probeer GEEN sms diensten, En vul maar wat lariekoek in, Maar wel werkende postcodes( typ in google maps in 'restaurant' en je krijgt postcode+straatnaam+stad/dorp

Succes met je helix maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten